The First man on Jupiter
Exaggerating is an art!

Teach, Live, Laugh–Kekerasan dalam musik

January 4th 2012 in YOUNG--the script

Dania, Chang dan Dimas sedang berada di ruang guru menunggu waktu mengajar mereka. Dimas tiba-tiba bersenandung lagu yang tidak jelas yan didengar Chang dan Dania.

Dania: Lo lagi humming lagu apa sih?

Dimas: Gal, gw ini cowok band. Gw pegang vocal.

Chang: Gw juga dulu anak band. Tapi dulu banget sih.

Dimas: Megang apa lo?

Chang: Gitar ama piano juga bisa.

Dimas: Wah, bisa nih kita bikin band. Kurang yang gebug-gebug neh. Dania, lo mau nggak gebug-gebug in a band?

Dania: He? Eh, sorry, I don’t do violence in music.


5 comments to...
“Teach, Live, Laugh–Kekerasan dalam musik”
Avatar
Daff

I am afraid ‘violence’ is my middle name in playing in a band. Gebug, pukul. Love them. Hihihihihi.


Avatar
Renotxa

Astagfirullah. postingan kekerasan iniiih.


Avatar
Je Agam

Banget ni bu. Kekerasan bangeeeeettt…


Avatar
Je Agam

I bet it is also scary when you read your comment again yourself. LOL


Avatar
Bung Iwan

ngga boleh gebuk2. itu jahat sekali.
hmm.. btw kenapa ya blog kamu ini titlenya masih pake http… aku mesti cari tau deh.




required



required - won't be displayed


Your Comment:

*

God, thank you for helping my friend curing my blog. It’s ok now, and hopefully it’s improving. Amen.

And God, thank you for helping the android developers updating wordpress with a better user interface.

God, thank you thank you thank you.

Previous Entry

The best thing about a blog is like you have this incredible storage where you could come and go to your heart’s content. You can write weird things without being too caring about others. You can just tell them

“This is my goddamn blog and there’s nothing you can do about it!”

By saying that, I can […]

Next Entry